De Sprekers

Voor onze eerste Social Impact Dag op 26 november hebben wij een aantal mooie sprekers bereid gevonden hun verhaal te doen en hun kennis met ons te delen.  

Deze middag staat volledig in het teken van inspireren, verbinden en netwerken. Er zijn slechts 75 plaatsen beschikbaar, dus meld u snel aan. Deelname is geheel kosteloos,  

AANMELDEN

Jörgen Raymann

Jörgen heeft in Nederland bekendheid verworven als presentator van o.a.  ‘The Comedy Factory’ en zijn late night programma ‘Raymann is laat!’. Daarnaast is hij mede-eigenaar van Men at Work TV Produkties, motivational speaker en auteur van twee boeken. Jörgen is al jaren vriend van Het Vergeten Kind.

https://www.jorgenraymann.com/

Margot Ende-van den Broek

Na haar studie Bedrijfskunde in Rotterdam en een loopbaan als marketeer bij een bank en een internetbedrijf, heeft Margot 16 jaar bij SOS Kinderdorpen gewerkt. Eerst als fondsenwerver, daarna als algemeen directeur. Zij startte voor deze internationale kinderhulporganisatie hun eerste programma voor kinderen in Nederland. Sinds 1 januari 2019 is Margot directeur bij Stichting Het Vergeten Kind. "Dat in een welvarend land als Nederland, waar ook de gelukkigste kinderen van de wereld wonen, ook vele kinderen zijn die niet mee kunnen doen, vind ik onacceptabel."

Jasmijn Melse

Jasmijn Melse werkt al meer dan tien jaar in de goededoelensector. Sinds 2012 is zij werkzaam bij ABN AMRO MeesPierson, waar zij als Hoofd Filantropie Advies inmiddels honderden vermogende filantropen heeft geadviseerd over het betekenisvol schenken van geld. Ook helpt zij bij het oprichten van stichtingen en het professionaliseren van vermogensfondsen en fondsenwervende instellingen. Jasmijn is auteur van het het boek ‘Jouw gids door de Goede doelenjungle’. 

http://www.goededoelenjungle.nl/

Lonneke Roza

Na haar studie is Lonneke begonnen als junior onderzoeker aan Rotterdam school of Management, Erasmus University. In 2016 is zij op het thema medewerkersbetrokkenheid bij Maatschappelijk Betrokken Ondernemen gepromoveerd. Tegenwoordig doet zij onderzoek naar werknemersvrijwilligerswerk (corporate volunteering), de rol en functie, maar ook het managen van bedrijfsfondsen (corporate foundations) en strategieën voor bedrijven en bedrijfsfondsen om maatschappelijke impact te maken.
https://lonnekeroza.com/

Saar Koningsberger

Saar is bekend als actrice in o.a. Honger, Westenwind, Spangen, Zoop en Schippers van de Kameleon.  Daarna werd ze presentatrice bij TMF en Veronica. Ze vlogt nu via haar eigen YouTube kanaal. Sinds 2013 is Saar ambassadeur voor Het Vergeten Kind. “Ik zou heel graag willen dat ieder kind zich geliefd voelt. Dat ze in een warme, fijne en gezonde omgeving op kunnen groeien. Zodat ze weer kind kunnen zijn en weer kunnen lachen. Daar gaan we voor!”

The Unforgettables

The Unforgettables zijn 50 jongeren die samen de jongerenraad vormen van Het Vergeten Kind. Zij zijn de stem van de kwetsbare kinderen in ons land, want zij weten als geen ander hoe het is om op te groeien in een moeilijke situatie. Zij zijn een groep jongeren met verschillende achtergronden en indrukwekkende verhalen en ze nemen ons mee in hun wereld waar liefde, stabiliteit en veiligheid niet vanzelfsprekend zijn. 
https://www.hetvergetenkind.nl/the-unforgettables

Nikki ter Brake

Nikki heeft na haar studie forensische kinder- en jeugdpsychologie de postdoctorale GZ-opleiding afgerond met als specialisatie kind en jeugd. Daarnaast is zij EMDR therapeut en in opleiding tot Cognitief Gedragstherapeut. Nikki heeft brede kennis en ervaring opgedaan als GZ-psychologe binnen de Jeugdzorg Plus en de kinder-en jeugdpsychiatrie. Door haar jarenlange ervaring binnen deze settingen heeft zij veel ervaring opgedaan in het werken met een complexe doelgroep waarbij sprake is van uiteenlopende problematieken.

Stefan Verhoeven

Stefan Verhoeven heeft ruim 25 jaar (internationale) ervaring in marketing- en salesfuncties. In 2015 werd Stefan Managing Director van Miele Nederland B.V. De dochter van het Duitse familieconcern, marktleider in wasautomaten en keukenapparatuur in het premium segment, heeft ruim 330 medewerkers in dienst. Regelmatig wordt Stefan als spreker gevraagd over onderwerpen die hem aan het hart gaan, zoals digitale transformatie, circulaire economie, LEAN en genderdiversiteit.
https://www.miele.nl/