Zet je samen met je medewerkers in voor het vergeten kind

Blije medewerkers door samen te werken voor een goed doel.

Jongetje op schommelEen goed doel actief steunen kan de sfeer en bedrijfscultuur van jouw organisatie een aanzienlijke ‘boost’ geven. Bovendien bevorder je zo de teamgeest, leren de medewerkers elkaar beter kennen en verbetert hun loyaliteit en productiviteit. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 43% van de medewerkers wereldwijd liever werkt voor bedrijven die een strategie hebben op het gebied van goede doelen en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarnaast ben je met een actief maatschappelijke betrokkenheid een interessante werkgever voor potentiële nieuwe medewerkers.

"Miele is een familiebedrijf. Daarom hechten wij aan duurzame relaties en een fijne plek om thuis te komen. Omdat elk kind een veilige omgeving en een warm thuis verdient, steunen wij Het Vergeten Kind. In onze ondersteuning van Het Vergeten Kind betrekken we onze medewerkers zoveel mogelijk. Tijdens de week van Het Vergeten Kind helpen onze technici en winkelmedewerkers om de campagne bij onze klanten onder de aandacht te brengen. Daarnaast doneren veel collega’s in december hun kerstpakket (gedeeltelijk) aan Het Vergeten Kind." - Stefan Verhoeven, managing director Miele Nederland

Wil jij samen met je collega's bijdragen aan een toekomst waarin kwetsbare kinderen in Nederland niet langer vergeten worden en weer even zorgeloos kind kunnen zijn? We geven je hieronder graag een aantal inspirerende voorbeelden van bedrijven die je voor gingen. Én we maken je het heel eenvoudig om zelf direct met je medewerkers in actie te komen. Via de onderstaande buttons vind je alle informatie en materialen die je hiervoor kunt gebruiken.

Direct aan de slag    Meer informatie
 


zo kwamen zij met hun medewerkers in actie

Miele Nederland

Onze partner Miele Nederland biedt medewerkers de mogelijkheid om hun kerstgeschenk te doneren aan Het Vergeten Kind. Lees meer >>

New Balance

New Balance organiseert twee keer per jaar een grote ‘Sample Sale’ voor medewerkers. De opbrengst van deze dag gaat volledig naar Het Vergeten Kind. Lees meer >>

TK Maxx

TK Maxx heeft als één van haar acties ‘Heppie Steps’ bedacht. Met ruim 600 TK Maxx-medewerkers uit heel Nederland hebben zij ieder 2 weken lang ca. 1027 km (1 rondje Nederland) gelopen en zich laten sponsoren door familie, vrienden en bekenden.
Lees meer >>                                                          

 

Terug