KOM IN ACTIE MET JE KLANTEN

Blije kinderen tijdens Heppie vakantieUit onderzoek blijkt dat klanten het belangrijk vinden dat bedrijven goede doelen steunen. 83% van de consumenten wil meer producten of diensten kopen bij een bedrijf dat goede doelen ondersteunt. En 80% van de consumenten koopt liever bij een bedrijf dat een goed doel steunt dan bij een bedrijf die dat niet doet.

Jij kunt samen met jouw klanten er aan bijdragen dat kwetsbare kinderen weer onbezorgd kind kunnen zijn. Dat zij een stabiele woonplek krijgen met vertrouwde gezichten die voor ze zorgen. En dat zij kunnen meedoen aan onze kinderactiviteiten, waardoor ze in moeilijke tijden ook fijne herinneringen maken en hun zelfvertrouwen groeit. Kortom, goed voor de kinderen en goed voor je bedrijf!

"Nelson draagt stichting Het Vergeten Kind een warm hart toe en we steunen de stichting op verschillende manieren. Bij één actie hebben wij nadrukkelijk onze klanten betrokken. Tijdens de Heppie by Nelson weken, is per verkocht paar schoenen uit de kids collectie door ons een bedrag gedoneerd aan Het Vergeten Kind.  We hebben gemerkt dat dit door onze klanten zeer werd gewaardeerd."
Laura van Dam, Brand & Marketing Manager Nelson Schoenen

Er zijn verschillende manieren om samen met je klanten ons werk te steunen. We noemen er hieronder enkele:

  • Een x-bedrag/percentage van de aankoop van een (geselecteerd) product doneren.
  • Tijdens de decemberperiode de klant de mogelijkheid te bieden om de waarde van het eindejaars- of relatiegeschenk te doneren.
  • “Wie jarig is trakteert “ Een jubileumjaar op komst?  Zet een product(groep) in de spotlights en draag (een deel van) de verkopen af.

Lees hieronder welke bedrijven je al voorgingen in het organiseren van geslaagde "consumentenacties". Enthousiast geworden? Je kunt direct aan de slag met onze handige toolkit met materialen om je actie kracht bij te zetten. 

Direct aan de slag   Meer informatie

 

Deze bedrijven kwamen al in actie met hun klanten:

Albert Heijn 

Deze zomer kunnen klanten van Albert Heijn sparen voor leuke uitjes én tegelijkertijd een uitje voor een vergeten kind mede mogelijk maken. Doneren kan in euro's, maar ook in AH Miles. Lees in het interview met Johan van der Zanden waarom AH voor Het Vergeten Kind koos. Lees meer >>

ING

Deze zomer kunnen klanten die een Doorlopende ING Reisverzekering afsluiten hun € 15 cashback doneren aan Het Vergeten Kind. Lees in het interview met Milo Alink van ING hoe deze samenwerking tot stand kwam. Lees meer >>

FinanceFactor

Een ideale manier om de band met je relaties te verstevigen en een goed doel te steunen; Golfen voor Het Vergeten Kind. Ontmoet Albert Allmers van FinanceFactor waarom hij golft voor het Vergeten Kind. Lees meer >>

Zusss

Sinds 2017 verkoopt Fashion- en Lifestylemerk Zusss elastieken wensbandjes, waarvan zij van elk verkocht setje € 1,- aan Het Vergeten Kind doneerden.  Lees meer >>

                                                                                                     Terug