CRUSH DENIM

Crush Denim is een nieuw jeans fashion merk voor kinderen van 2 t/m 16 jaar. Raymond Maclean (Snapp Agencies BV) en Anita Makkinje (Christina Fashion Agenturen) hebben hun krachten gebundeld om een verschil te kunnen maken in de branche. Dit hebben zij gedaan door te luisteren naar de vraag vanuit de markt voor een betere samenwerking, prijs-kwaliteitverhouding, een goede marge en maandelijkse leveringen van artikelen die op het juiste moment draagbaar zijn.

Crush Denim haalt haar inspiratie uit de catwalk trends van 2017. De collectie bestaat uit verschillende thema’s. Voor Girls o.a.: Zambia, Tropical en Black & White. Voor Boys o.a.: Havana, Ice en Night.

Hierin wordt gebruik gemaakt van zacht slub jersey, fijne brei en mooie katoen elastan. Een explosie van kleuren uit de Cubaanse hoofdstad Havana met tropische- en technoprints. Daarnaast biedt Crush denim een grote denim collectie met stoere wassingen en een perfecte fit met uitgewerkte details. Kortom, een compleet vernieuwende collectie voor boys en girls die de huidige trends tot op de voet volgen.

Ook niet onbelangrijk, Crush Denim is een partnership aangegaan met Het Vergeten Kind. Crush Denim zal een percentage van elk verkocht artikel doneren aan Stichting Het Vergeten Kind om een steentje bij te dragen aan de samenleving en de Nederlandse kinderen een betere toekomst te kunnen geven.