Business Partners

Met behulp van deze strategische business partners (bedrijven, organisaties, verenigingen & stichtingen of serviceclubs) kunnen wij onze kinderdoelen verwezenlijken.

 

 

De stichting is sinds 2012 een beneficiënt van de VriendenLoterij. 

 

MediaMarkt is sinds 2012 een partner van de stichting. Via hun vestigingen mochten we in samenwerking met de VriendenLoterij al twee acties uitzetten. Vanuit deze inkomsten hebben we bijvoorbeeld de Sint Express Tour 2013 georganiseerd.

Anno 2015 draagt de Stichting Guusje Nederhorst Foundation de naam Stichting Vergeten Kind en heeft Dromenjager Het Guusje Nederhorst Fonds opgericht.  Een deel van de royalties van de Woezel & Pip producten wordt afgedragen aan het Guusje Nederhorst Fonds. Vanuit dit fonds ontvangt  Stichting Vergeten Kind halfjaarlijks een donatie.

BESTSELLER heeft de grootste donatie ooit aan Het Vergeten Kind gedoneerd. Met het gigantische bedrag van bijna € 598.723 gaat Het Vergeten Kind meerdere Tovertuinen maken en een jaar lang langs allerlei opvanglocaties met een activatieprogramma. Met de hulp van BESTSELLER kunnen wij het kind in de opvang bij de hand nemen, amuseren, prikkelen, motiveren en uitdagen met leuke voorstellingen, clinics en workshops op zowel geestelijk als motorisch vlak.

Lions helpen Stichting Het Vergetend Kind. Zij zetten zich ervoor in dat 'vergeten' kinderen niet langer worden vergeten. Dat ze weer écht kind kunnen zijn op plekken waar ze zich thuis kunnen voelen. Plekken waar ze kunnen spelen, bewegen en hun trauma's in alle rust kunnen verwerken. Onder professionele begeleiding en met de beste nazorg als ze eenmaal de opvang verlaten. Lions Clubs International is maar liefst de grootste vrijwilligersorganisatie ter wereld. In 2017 bestaan ze 100 jaar. Dat vieren de Lions wereldwijd door 100 miljoen mensen te helpen. In Nederland is ons ‘nationaal cadeau’ een tovertuin in elk district, 6 in totaal, voor de 38.000 ‘vergeten kinderen.’ Lees meer over de samenwerking.

Health & Beauty Nederland steunt via LR Global Kids Fund in 2017 Het Vergeten Kind tijdens de zomertour 2017. Het fonds ondersteunt projecten om de kwaliteit van het leven voor kinderen te verbeteren en te ondersteunen. 

Op 15 juni start het nieuwe seizoen van de ‘Hollandse Nieuwe’. De opbrengst van de daaraan voorafgaande traditionele veiling van het eerste vaatje Hollandse Nieuwe gaat naar de stichting. Lees hier meer over deze samenwerking.

Crush Denim is een nieuw jeans fashion merk voor kinderen van 2 t/m 16 jaar. De kindermodelijn is een partnership aangegeaan met Het Vergeten Kind. Crush Denim zal een percentage van elk verkocht artikel doneren aan Stichting Het Vergeten Kind om een steentje bij te dragen aan de samenleving en de Nederlandse kinderen een betere toekomst te kunnen geven. Lees hier meer over Crush Denim.

 

De Foundation is een wereldwijde, non-profit organisatie die donaties aan bestaande charitatieve organisaties geeft om ervoor te zorgen dat kinderen gezonde voeding, educatie over voeding en de steun van vrijwilligers uit de gemeenschap krijgen. HFF heeft als ideaalbeeld een wereld waarin elk kind toegang heeft tot gezonde voeding. HFF biedt elk jaar aan meer dan 130 organisaties wereldwijd hulp van vrijwilligers en $ 3.200.000 aan donaties. Deze donaties zorgen ervoor dat duizenden kinderen in weeshuizen, buurthuizen en ziekenhuizen in meer dan 50 landen toegang hebben tot gezonde voeding.
 
In 2017 was HFF blij Het Vergeten Kind te verwelkomen in de Casa Herbalife familie als onze partner in Nederland. We zullen Het Vergeten Kind ondersteunen door middel van donaties en vrijwilligerswerk door Onafhankelijke Herbalife Members en het personeel van Herbalife om kinderen in opvangcentra te helpen zodat ze toegang hebben tot gezonde voeding en outdoor-activiteiten.

Kinderen zijn onze toekomst, wie ze ook zijn, wat ze ook hebben meegemaakt en waar ze ook vandaan komen. En juist dát ligt Miele als familiebedrijf na aan het hart. Het is dus niet verwonderlijk dat Miele - trouw aan haar motto Immer Besser – kiest voor een duurzaam partnerschap met Stichting Het Vergeten Kind. Lees meer.