Business Partners

Met behulp van deze strategische business partners (bedrijven, organisaties, verenigingen & stichtingen of serviceclubs) kunnen wij onze kinderdoelen verwezenlijken.

De stichting is sinds 2012 een beneficiënt van de VriendenLoterij. In 2013 is de Sint Express Tour georganiseerd vanuit de afdrachten van de VriendenLoterij-actie die in samenwerking met Media Markt is opgezet.

 

MediaMarkt is sinds 2012 een partner van de stichting. Via hun vestigingen mochten we in samenwerking met de VriendenLoterij al twee acties uitzetten. Vanuit deze inkomsten hebben we de Sint Express Tour 2013 georganiseerd.

Anno 2015 draagt de Stichting Guusje Nederhorst Foundation de naam Stichting Vergeten Kind en heeft Dromenjager Het Guusje Nederhorst Fonds opgericht.  Een deel van de royalties van de Woezel & Pip producten wordt afgedragen aan het Guusje Nederhorst Fonds.  Vanuit dit fonds ontvangt de stichting  Vergeten Kind halfjaarlijks een donatie.


BESTSELLER heeft de grootste donatie ooit aan Het Vergeten Kind gedoneert. Met het gigantische bedrag van bijna €598.723 gaat Het Vergeten Kind meerdere Tovertuinen plaatsen en een jaar lang langs allerlei opvanglocaties met een activatieprogramma. Met de hulp van BESTSELLER kunnen wij het kind in de opvang bij de hand nemen, amuseren, prikkelen, motiveren en uitdagen met leuke voorstellingen, clinics en workshops op zowel geestelijk als motorisch vlak.


Lions helpen Het Vergetend Kind. Zij zetten zich ervoor in dat 'vergeten'kinderen niet langer worden vergeten. Dat ze weer écht kind kunnen zijn op plekken waar ze zich thuis kunnen voelen. Plekken waar ze kunnen spelen, bewegen en hun trauma's in alle rust kunnen verwerken. Onder professionele begeleiding en met de beste nazorg als ze eenmaal de opvang verlaten. Lions Clubs International is de grootste vrijwilligersorganisatie ter wereld. In 2017 bestaan ze 100 jaar. Dat vieren de Lions wereldwijd door 100 miljoen mensen te helpen. In Nederland is ons ‘nationaal cadeau’ een tovertuin in elk district, 6 in totaal, voor de 38.000 ‘vergeten kinderen.’ Lees meer over de samenwerking


De keuze voor de goede doelen voor Ondernemersgala Den Haag 2016 op 9 april 2016 is gevallen op Het Vergeten Kind en UNICEF. De opbrengst van het gala gaat naar het Dushihuis Den Haag. Samen maken het verschil maken voor vergeten kinderen. Lees meer over deze samenwerking

Health & Beauty Nederland steunt via LR Global Kids Fund in 2017 Het Vergeten Kind tijdens de zomertour 2017. Het fonds ondersteunt projecten om de kwaliteit van het leven voor kinderen te verbeteren en te ondersteunen. 

Op 15 juni start het nieuwe seizoen van de ‘Hollandse Nieuwe’. De opbrengst van de daaraan voorafgaande traditionele veiling van het eerste vaatje Hollandse Nieuwe gaat naar de stichting. Lees hier meer over deze samenwerking

Crush Denim is een nieuw jeans fashion merk voor kinderen van 2 t/m 16 jaar. De kindermodelijn is een partnership aangegeaan met Het Vergeten Kind. Crush Denim zal een percentage van elk Verkocht artikel doneren aan Stichting Het Vergeten Kind om een steentje bij te dragen aan de samenleving en de Nederlandse kinderen een betere toekomst te kunnen geven. Lees hier meer over Crush Denim